14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yöresel Lezzetler Etkinligi SON ( Çullama)



 Tarif  No .165                             
Göndesren .safiyeile:
Tarifin Adı Tavuklu  Çullama

Arkadaşalar her işin bir başlangıcı olur birde sonu arkadaşım  Gelibolu17  gülcanın yardımıyla başladım kendisine çok teşekkürler allah razı olsun gülcandan vede iyi bir dost arkadaş kazandım  yöresel lezzetler etkinligine   22 martla 12 mayıs arasında  bitirmem geriken son anda tarifler gelince iki gün daha uzattım ve bugün benim memleketim çorum kargıda yöresel olarak yaptıgımız tavuklu çullama dedigimiz yılbaşında aile akraba heşerilerin bi araya geldiginde yaptıgımız tarifle bitiriyorum .Tüm arkadaşlara beni yalnız bırakmayan bu yolda desdeklerini esirgemeyen arkadaşlara binlerce teşekkürler allah hepinizden razı olsun  etkinlik sayesindede bir çok blog tanıdım arkadaşlar eger bundan sonrada yörel tariflerinizi göndemek isterseniz gönderebilirsiniz ben yöresel lezzetler adında yayınlarım .Arkadalar  yöresel çiçeklerimizden etkinlige uygun olsun diye  ters lale adı geçen bu çiçegi ve lökke adlı çiçekleri size sunuyorum .
                                        
                                                 
 
 Yöresel  isimleri: Gelin Çiçeği, Ağlayan gelin, Şahtuğ, Yayla Çanı, Yere Bakan Lale (Doğu Anadolu), Turşayil (Eskişehir)

 Pelargonium-Sardunya=LÖKKE (Kahramanmaraş yöresi)
Pelargonium-Sardunya=MIŞKATA (Eskişehir yöresi)
Pelargonium-Sardunya=CANAN (Aydın yöresi)

3 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Geçmiş olsun abla,emeklerine sağlık ahrika bir etkinlik oldu sayende,yepyeni tarifler öğrendik...selamlar olsun :)

Unknown dedi ki...

eline sağlık Safiye hanım 35 yaşındayım ama adınla hitap etmek istemedim...güzel yorumun için teşekkür edrim.hadi geçmiş olsun bakalım...sevgiler he bide benim kızlık soyadım kargı....:)))

Adsız dedi ki...

Safiye Hanım, haber verdiğiniz için teşekkür ederim. Ben bu tarifi etkinliğe göndermedim. Açıkçası nasıl oldu onu da anlamadım. Zaten yöresel bir tarifte değil ve böyle bir gönderim olmadı. Yayınlamanıza gerek yok. İlginize teşekkür ederim. Hayırlı cumalar ve kolaylıklar diliyorum.