24 Aralık 2014 Çarşamba

Tek parçalı iki şişle ördügüm nakışlı patiklerim



Patigin Yapılışı: Birincisi Patik yünü Renk hardal,yeşil,kırmızı no- 35 no- şiş-2 100 ilmek Üstden 3 sıra yeşil haroşa 3 parmak genişliginde hardal renginden düz örüp ilmek sayısını 90 düşürüp 7 sıra daha haroşa örüp bitiriyoruz patigin dikmesi biraz hayal gücünü kullanmak gerek ben çok sökdüm dikdim olmadı birdaha bozdum bu hale gelenedek baya yordu beni üzerinede kanaviçe işi yaptım. NOBLESSE ARKADAŞIM istemişti sayılarını yapmak istiyenlere kolay gelsin

27 yorum:

Noblesse dedi ki...

tek seferde bitiyor olması ne iyi, şişte beklet, ör vs yok.çok güzel olmuş, sayıları verirsen çooooooook sevinirim.

anne eli gibi dedi ki...

çok hoş olmuş,özellikle ilki çok güzel,emeğine sağlık...

Adsız dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK SAFİYE ARKADAŞIM
İLK HARİKA ESTETİĞİ ÇOK GÜZEL
SEVGİLER

Crissi dedi ki...

Sehr schön!
♥Crissi♥

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık en sevdiğim model:))
bende bunu polara uygulayıp Van bebeklerine örüp yollamıştım.
sağlıkla giyin.

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Noblesse teşekkürler iki şişle örmesi kolay oluyodedigin gibi sayılarını istemişsin ben ayak numarsına göre ilmek yapıyorum yapılışını sayfaya yazıcam

Anne eli gibi ilki benim de çok hoşuma gitmişti ve üzerine kanaviçe nakış yapmıştım teşekkürler canım

Sayanlarruya arkadaşım sizin şiirlerde ilmek ilmek işlenmiş nakışlara benziyo teşekkürler

Crissi Teşekkürler

Teşekkürler ÖRGÜÇANTAM bende biara eskileri yenilemede kızımınn eski polar buluzuna uygulamıştım polarda esnek oldugundan uygulaması güzel olyo begenmene sevindi

birincisin dedi ki...

çok güzel,ellerine sağlık..

http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...

harika olmuş arkadaşım iyi günlerde kullan

Noblesse dedi ki...

teşekkür ederim canım arkadaşım.

Damaris dedi ki...

Hi:
Thanks for your visit.
You have a lovely blog.

Celeste dedi ki...

Salut,
Vraiment jolies ces pantoufles bien pratiques par ce froid glacial.
Amitiés.Celeste

cafézey dedi ki...

Safiyecim ellerine sağlık çok marifetlisin maşallah. Benim elimden hiç böyle şeyler gelmez maalesef. Yapana da bayılıyorum. Emeğine sağlık tatlım.

Carole dedi ki...

Bonjour.
Merci pour votre visite et votre commentaire.
Ils sont beaux et doivent tenir chauds en ces températures hivernale.
Amitiés Carole

yaseminlerim dedi ki...

Arkadasim tek kelime harika bir patik cok da kolay icerisine ornek koymaniz degisik bir model olmus ellerine emegine saglik hayirli aksamlar dilerim sevgiler:)

Naliya dedi ki...

sevgili safiyeciğim örgü işlerine daldım sana gelmeye bıraz geç kaldım .aline sağlık canım çok hoş .mutlu ve sağlıklı günlerde kullan.sevgiler canım ..

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

BİRİNCİSİN,http://hercaim.blogspot.com/,Noblesse,Damaris,cafézey,Carole,yaseminlerim, Hepinize ayrıayrı teşekkürler o güzel degerli yorumlarınız için arkadaşlar Naliya leylacıgım bende bu aralar pek giremiyorum bloga sagol teşekkürler canım

gulayce dedi ki...

ÇOK GÜZEL VE ŞIK ELLERİNE SAĞLIK HAYIRLI CUMALAR

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

HOş gelmişsin gülay hanım teşekkürler sanada hayırlı cumalar arkadaşım

gelibolu17 dedi ki...

safiye abla helal olsun ne demek içimden geldi bu sabah öyle dedim değişiklik iyidir,kendim kurtlu olduğum için sık değiştiriyorum şablonları seninkinlede oynadım azcık,asıl sen helal et hakkını,beğendiysen sorun yok :)
çeltik bizim burdada ekiliyor evreşe ovasında çokça o yüzden sivrisinek çok olur oralarda ama o dediğinm ikramı yapıyolarmı çeltikçiler bilmiyorum :)inşallah kısmet olursa görüşmek neden olmasın,çok isterim :) selamlar olsun...

gelibolu17 dedi ki...

üst resimi ben uzattım biraz öyle kalsın,olmazsa sonra gene bakarım :)

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Çok teşekkürler arkadaşım gülcancıgım güzel oldu ellerine emeklerine saglık biraz kalsın üstteki resim ilerde bakarız.Belki sizin ordada çeltik hasadından sonra başka ikram yapılıyordur bizde senin dedigingibi kanat yapılıyo evet sivri sinek çok oluyo

Damaris dedi ki...

Hi:
You have a gift in my blog.

Carmen dedi ki...

Tu también tienes cosas muy bonitas,tus zapatillas son preciosas.
Besos

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Teşekkürler Carmen begenmene sevindim sizdede güzel modeller var

http://belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

patık çok guzel elınme emeğine sağlık

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
www.remtamutfak.com

Unknown dedi ki...

Renk renk çeşit çeşit... Ellerinize sağlık.Bana da beklerim http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/