27 Mart 2012 Salı

Yöresel Lezzetler Etkinligi (Alman Patetes Salatası)

Tarif No:14
Gönderen:Sevda Serbest
Tarifin Adı : Alman Patetes Salatası

Bu tarifide kızım sevda göndermiş   farklı bir salata tarifi evde yapıp lezzetini ben tatmadım kendisi begenerek yapmış pazar günleri gittigi  yemek kursunda  ellerine saglık görünüş çok güzel sevdacıgım bir gün bizede yaparsın yapdıgın yemeklerden resimlerle kandıramazsın bizi tekrar katılmanı beklerim
teşekkürler desdegin için.

Tarifim: Alman Patetes Salatasını"73.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ "ne ev sahipliği yapan sevgiligelibolu17 ye de gönderiyorum







Patates salatası sevmeyen var mıdır bilmiyorum ama ben bayılırım. Patates ile yapılan herşeye bayılırım aslında. MSA’de Vageçemedikleriniz 2 workshop’unda sıra geldi Viyana usulü dana şinitzelin yanında servis edeceğimiz Alman patates salatasına. Bence Türk usulu patates salatasından çok daha lezzetli oldu. Özellikle soyulmamış patatesler, elmalar ve mayonezli sos bu salatanın değerini kat kat artırdı diyebiliriz. Mutfak Sanatları Akademisi lezzet halkama yeni bir tat daha eklemiş oldu:D

Malzemeler
200 gr. baby patates
40 gr. elma
3 adet soğan
3 adet kornişon turşu
15 gr. chives

Salatanın sosu için:
40 gr. mayonez
15 gr. dijon hardal,10 ml elma sirkesi
1 adet lime suyu
1 diş sarımsak
1 tutam şeker
5 ml zeytinyağı

Hazırlanışı:
Baby patatesleri haşlayın ve soğutun. Şefimiz arzuya göre dese de bence mutlaka kabukları soyulmadan kullanmalıyız.
Elma, turşu, taze soğan ve chivesi doğrayın ve patatesler ile karıştırın.

Sosun hazırlanışı:
Bir kapta tüm sos malzemelerini karışıtrırın ve hazırladığını salataya döküp karıştırın.
(2 kişilik)

Et yemeklerinin yanına çok yakışır diye düşünüyorum. Yemeye doyamayacaksınız.
Biraz daha sabredin, Viyana usulü dana şinitzel çok yakında burada olacak:

4 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

Ellerinize sağlık her ikinizinde,çok teşekkürler,gene bekliyorum tarifiniz burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/03/porselen-demlik-cay-saati-etkinligi.html yayında,selamlar :)

mutfagabuyrun dedi ki...

sitemde senin için tarif yayınladım canım.alırsan sevinirim.sevgiler.

Hamarat Ablam dedi ki...

Merhaba canım yorumun ve ziyaretin için teşekkürler,En kısa zamanda bir tarif göndereceğim.sevgiler...

Adsız dedi ki...

teşekkürler anncin, tarifimi yayınlamışsın:D