27 Temmuz 2012 Cuma

İncir uyuşturması

 Bu yaptıgım incir uyuşturmasını arkadaşımın düzenledigi http://www.porselendemlik.com/ un düzenlediği İFTAR BEREKETİ etkinlige ev sahipli yapıcak olan



Malzemeler
250 gr Kuru incir
1 Litre Süt
1 Tatlı Kaşıgı Tarçın
1500 gr: Toz Şeker.
Yapılışı:
İncirleri yıkayıp suyu süzülünce dograyıp şekerle ezip kaynamış sütten ekleyip karıştırıyoruz sonra geride kalan sütü ilave edip kapagını kapadıp yogurt mayalar gibi üzerini bezle kapatıyoruz uyuşmasını bekliyoruz en az 2 saat uyuştugu zaman üzerini açıp dolapda veya serin bir yerde bırakıp 45 dakika felan bekletip istenilen şekilde süslemek içinde ceviz içi antep fıstıgı ben tarçınla servis yaptım. yapmak istersiniz buyurun tarife . Afiyet olsun.

9 yorum:

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Mmmm nefis görünüyor canım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

gelibolu17 dedi ki...

Abla hayırlı cumaLAR çok teşekkürler güzel tarifin için,ellerine sağlık...gene bekliyorum sevgiler...tarifin burda http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/2012/07/incir-uyusturmas.html yayında :)

Magia da Inês dedi ki...

彡✿✿⊱╮
Que doçura!
Bom fim de semana!
Beijinhos do Brasil
✿彡¸.•°`♥✿⊱╮

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ilk kez duyuyorum ellerine sağlık canım

Edna Melo dedi ki...

Olá! Obrigado por visitar meu blog, e pelo comentário. Volte sempre!

Hi! Thanks for visit my Blog and your coments!

Edna.

ehlikeyfchef dedi ki...

ellerine sağlık,afiyetler olsun,hayırlı ramazanlar...tedavin bittimi merak ettim şifa bulursun inşallah...

vişnap dedi ki...

Oyy oyy ben bunu dündü sanırım canım gelibolumun bloğunda görmüştüm ve yapacağımı söylemiştim daha öncesi nee yaptım ne de tattığım bir lezzet sağol canım güzel paylaşımın için

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
yemek odası dedi ki...

Hayatımda ilk kez duydum bu yemeği ama merak etmiyoda değilim nasıl oluyor diye. En kısa sürede denemek ümidiyle. bu güzel yemek paylaşımı için teşekkürler safiye hanım..