4 Mayıs 2012 Cuma

Yöresel Lezzetler Etkinligi ( Hamur Çorbası)

 Tarif No :139
Gönderen .safiyeile:
Tarifin Adı Hamur Çorbası
   

 Etkinligin son 8 günü kaldı bende etkinlikden oldukca tariflerimi paylaştım ve işte kayınvalidemin bulgaristan  muhaciri  etnik bir yöresel hamur çorbası . Hamur çorbası daha çok sabahları içiliyo  harika lezzetli bir tarif


Malmeler-

1- 4 Kaşık un

2-5 Su bardagı su

3- 1 Yumurta

4-1 kaşık tereyag

5 Tuz toz kırmızı biber

Yapılışı

Su tencerede kaynatıp Unu hafif su serperek elle ufalayıp kaynayan suyun içine ekleyip 5 dakika kaynatıp  çırpıp yumurtayıda ekliyosun Altını kapatıp tuzunu kırmızı atıyoruz biberi yagda az kızrtıp üzerine döküyoruz. Serrvise hazır.

Afiyet OLSUN
Bu tarifimi  çorbalarımız ''etkinliğini düzenleyenPiti Piti http://yasamladans.blogspot.com/  gönderiyorum kendisine geçmiş olsun diyorum bugün çorba etkinligi sona erdi çok güzel biribirinden farklı tarifler var.

1 yorum:

Tontirik Tarifler dedi ki...

sıcak sıcak hemen alıyorum,ellerinize sağlık..teşekkür ediyorum..sevgiler..