6 Nisan 2012 Cuma

Yörelsel Lezzetler Etkinlik ( Kabak Tatlısı)( Tavla )


 Tarif No :53
Gönderen safiyeile:
Tarifin Adı  Kabuklu Kabak Tatlısı

Kabak tatlısı bizde soymadan pşirilen bu tarifin bir adıda tavla olarak geçiyo  bizim kargıda çok yapılır yöresel bir tatlı kabak her yörede var ama kabuklu  pişirilir bilmiyom çok güzel sunumuda hoş oluyo bir tanesinden bir kişiye yetiyo ben sadece kremşanti ekledim .Kabak tatlısı son aylarında bitmeden yapmak istiyenler tarife buyurun soymasıda yok pazardan alın akşam şekere basın yarın hazır.

MALZEMELER...
Orta boy bir tane kabak
2- Su bardagı toz şeker
1- Paket krem şanti
1- Fincan ceviz petegi
YAPILIŞI...
Kabagı akşamdan içini temizleyip kare kare kesip hazırlıyoruz şekerleyip ertesi gün pişiyoruz kendi suyu ile su eklemeden piştikden sonra sogumuya bırakıyoruz .Krem şanti ve ceviz petegiyle izerini ilave ederek servise hazırlıyoruz .Birde böyle deneyin ben kabugunu soymadım  denemek isterseniz buyurun tarife.

4 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

oy oy oy çok sevrim kabak tatlısını ben,elleirne sağlık ablam kremalı cevizli,aldım bir dilimini,selamlar :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Canim kusura bakma benim bir yanlisligim oldu bu yüzden Hayirli aksamlar .

Unknown dedi ki...

Canim kusura bakma benim bir yanlisligim oldu bu yüzden Hayirli aksamlar .