26 Şubat 2012 Pazar

Eski giyilmeyen kazaklardan söküp ördügüm battaniye




MALZEMELER ..Eski giyilmeyen
kullanılmayan kazaklar
.4 Yıl önce evde nekadar eski kazaklar varsa sökdüm önce desenleri ördüm ve sonra kareleri ve uzun şeritleri ördüm . Örgü sıralarına uygun dikdim kenarlarınada 2 veya 3 sıra tıg işi yaptım . İlerde desenlerin yapılışını tetaylarını örerek resimlicem .Tersili yüzlü kullanabilinir . Koltukda kim üzeri açık uyuyup kalıyosa imdadına yetişiyo . Düz ve karelerdeki örgülerde kızım Sevda yardım etti teşekkürler ..

15 yorum:

Noblesse dedi ki...

çok emek vermişsin ama verdiğin emeğe değmiş doğrusu, elleri
ne sağlık.

http://hercaim.blogspot.com/ dedi ki...

ellerine emeklerine sağlık baya emek vermişsin iyi günlerde kullan canım

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
kızının da senin de ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Evdeki giyilmeyen şeyler değerlenmiş ve ortaya böyle güzel ve kullanışlı bir şey çıkmış.
Sevgiyle kal.

Magia da Inês dedi ki...

Passei para uma visitinha.
Muito bonito.
Boa semana!
Beijinhos.

¸.•°`♥✿⊱╮
ღ°Brasilº♫º

Adsız dedi ki...

Hamarat hünerli arkadaşım verdiğin emeğe degmiş çok güzel eski kazakları değerlendirmişsin o dahada güzel iyi günlerde kullan safiye arkadaşım sevgiler

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım
becerikli hanım başka
muhabbetle
:))

hazalca dedi ki...

çok güzel bir fikir. eskiler gitmiş,battaniye gelmiş.eline sağlık

birincisin dedi ki...

Hünerli insanın hali bir bambaşka..Süper bir geri dönüşüm olmuş,ellerine sağlık..Güle güle kullan..:)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık harika bir geridönüşüm.

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Teşekkürler arkadaşlar hepinize sizlerinde çok güzel maharetleri var ogüzel yorumlarınız benim için çok degerli cümleten allahaısmarladık pazartesi bugün allahın izniyle guatırdan ameliyat olucam dualarınızı eksik etmeyin arkadaşlar.

birincisin dedi ki...

ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM,ALLAH'A EMANET OLUN..

nurece dedi ki...

Eski kazaklari degerlendirme fikri cok güzel,ellerine saglik.Gecmis olsun,acil sifalar diliyorum..

gelibolu17 dedi ki...

ay ablaaa çok sabırlısın inanki,her zaman derim,bende örgüyü severim elişini severim ama çabuk bitenini severim :)böyle oyalayıcı zaman alıcı işler beni strese sokuyo :)çok güzel olmuş oya gibi işlemişsin,hazır gibi olmuş,çok beğendim,güle güle kullan,hem kim der bunlar söküntü ipten diye hepsi yepyeni,o ortadaki çarkıfelekleri tek tekmi örüp diktin,anlatırsan yapılışını iyi olur belki aşka gelir bend eyaparım çünkü gerçekten çok beğendim,,,ellerine emeğine sağlık :)

Adsız dedi ki...

ellerine ve emegine saglik cok güzel olmus
masallah cok marifetlisin :)))

rabbim acil sifalar versin
allaha emanet ol

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Teşekkürler leyla amin duaların için

Gelibolu17 sanada teşekkürler bana çok iyi geliyo terapi gibi hemde evdeki giyilmeyen kazaklardan kurtulmuş oluyoruz tekrar bitane daha başladım onu sorarsan bende çok uzun işlerden sıkılırım bu battaniyenin üzerine kaç el işi yapmışımdır bu yüzden düz örgüyü sevmem modellei farklı olsun isteri sıkılmadan örüyüm diye